-♥

Alla inlägg den 7 maj 2012

Av Antonia Martinsson - 7 maj 2012 20:16

MIN LOVE♥♥ Netty såklart liten bild på henne ♥:

 WORLDS SWEETIES PONNY♥♥♥

Elr hur det nu heter!

Maja hade sin lilla svea och lukas hade natte''♥♥

Vi galloperade bara några långsidor idag mest övade på att ha kontrol över hästarna , bommar , cavaletti hinder mm. Hon var liite envis i början men jag övertaláde henne att gå hahahah♥♥ Skrivit på min andra blogg att jag ska byta till sussie eller fanny men så blir det inte jag ska ha , gissa:

JAG SKA HA KVAR NETTY!

Ska kolla fler bloggar nu..

Min bff och jag kom på det här idag!

Jag: HÄST

Memme: KBRY

Jag:HÄST

memme: MUMS...

Jag: faan dej .. -.-'' haahhahaha skoja...  

Presentation


Hejsan och tack för ni kollar!
Nu lite om mej:
Jag är en tjej på 12 vårar som älskar min sköthäst Netty♥
Hon är en häst på 172cm i mankhöjd,hon har tävlat upp till 110cm i hoppning älskar att vara ute och rida:) ♥ Det kommer komma mkt om he

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Är Jah Söt Och En Bra Bloggare!?♥♥
 JAA SÅKLART!!♥♥
 Jaa..♥
 Njaa..♥
 Lite..♥
 NEJ!!♥

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards