-♥

Alla inlägg under juni 2012

Av Antonia Martinsson - 30 juni 2012 20:27

Har varit med Hanna idag !!<3Fredag: Hängde med lina på bilspeedway och där träffade man Tilde RJ och HANNA !!!!!! Gud vad jag har saknat henne efter en massa bråk!!<33 dom var med oss hela kvällen, Tilde åkte hem lite tidigare men ändå!!Idag har jag varit där igen men bara med Hanna! För det var så längesen vi var själva!!<33 En sak till Hanna I LOVE U!!<3 bästa dagen i mitt liv!

Av Antonia Martinsson - 29 juni 2012 16:57

Vi awesome kul men jag har j'''igt ont i foten för om jag rör där och vikar på tårna känns det i handen typ! Menmen får la kolla upp det! Och nu till nåt roligt: Snart Skåne om 2 veckor och..SOL nej bara skoja men FRÅGESTUND! Om jag får över 50 frågor blir det video!

Hej

Av Antonia Martinsson - 27 juni 2012 11:04

Hejsan nu är jag med Anna ! Gött men vi ses la!! Fuck också hon åker imon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Antonia Martinsson - 24 juni 2012 15:51

Har inte bloggat på länge men har ju goldjump nu jue men annars kan jag försöka lite för testar jue blogg.se nu den funkar väl Hood men inte appen till min iPhone 4 och en sak till om ni typ skickar ett mess till min telefon skriv erat namn med!! Det är så himla omoget och inte skriva från vem det är ifrån så ni vet!!

Av Antonia Martinsson - 21 juni 2012 09:50

Hejsan har inte bloggat på länge nu har jag ju:

www.goldjump.blogg.se/ med lina green vi lovar att uppdatera 24-7 !!!

Av Antonia Martinsson - 17 juni 2012 08:50

Gomorron idag ska jag förmodligen va med en kompis<3 elr fråga mamma om vi kan åka till Sanna och rida lille skrÅllan

Av Antonia Martinsson - 16 juni 2012 20:06

Hallo det blev ett snabbis inlägg på min iPhone för jag är hos mormor och ska sova över och passa min kusins hund<3 det ska bli roligt<3 WopaWopa!! Aa men nu veckan som kommer ska jag mamma +syskon till mammas jobbar kompis och rida hennes häst som jag ska rida lite nu! ''Skrållan'' Kategori:D-ponny Ålder: nånting runt 20 och PIGG!!! Det ska bli roligt men vi syns och en sak till om 4 veckor blirre;TRELLEBOOOOORRGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!<33 Trelleborg in My <3

Av Antonia Martinsson - 12 juni 2012 19:14

Hej imorron blir det sussie på lektionen igen ;/ SKulle veljat ha en stor häst som netty men vet ju att hon är skadad så aa sussie får la duga ;P Idag har jag varit med bästaste anna+ syskon ;/ BORING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ses :)

Presentation


Hejsan och tack för ni kollar!
Nu lite om mej:
Jag är en tjej på 12 vårar som älskar min sköthäst Netty♥
Hon är en häst på 172cm i mankhöjd,hon har tävlat upp till 110cm i hoppning älskar att vara ute och rida:) ♥ Det kommer komma mkt om he

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Är Jah Söt Och En Bra Bloggare!?♥♥
 JAA SÅKLART!!♥♥
 Jaa..♥
 Njaa..♥
 Lite..♥
 NEJ!!♥

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards