-♥

Alla inlägg den 30 april 2012

Av Antonia Martinsson - 30 april 2012 19:13

Ska dra till majbrasan,vetlanda med min bästa moster tiina och syskonen!

Kommer inte va nått med domxD

Ska hänga där med Hanna Nissefolk och Tilde Jardbring!♥♥♥♥♥

JIPPIE! tror vi möts vid hazzes typ! Ifall ni vill kan vi ta det som blogg träff :) kl typ 20:00 och mellan 21:00 tror jag! isåfall bloggträff kanske! nån som kommer kanske!?

Liten bild på min hund:

WILMA"!!!!!

och nu på mina favvis artister som är:      SK8

  Jag såg ddej när vi var små, vi var bara 6 år , precis när skolan börjat gå tänkte jag att jag dej ville få,och nu när åren gått , har jag dej fått,du är det bästa som har hänt mej, och som kommer att hända mej!!!

Du är det vakraste jag vet , drömmar om dej det gör mej så het , jag tänker på dej dag som natt för det är dej jag sjunger för min skatt!... o.s.v

Hej då! Hoppas kvällen blir lyckad!!!♥♥

Tyyp tjej kväll!    

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan och tack för ni kollar!
Nu lite om mej:
Jag är en tjej på 12 vårar som älskar min sköthäst Netty♥
Hon är en häst på 172cm i mankhöjd,hon har tävlat upp till 110cm i hoppning älskar att vara ute och rida:) ♥ Det kommer komma mkt om he

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Är Jah Söt Och En Bra Bloggare!?♥♥
 JAA SÅKLART!!♥♥
 Jaa..♥
 Njaa..♥
 Lite..♥
 NEJ!!♥

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards